Varmt...

publicerat i ;

Igår var jag och syrran och pressade på skutberget! Men med solskyddsfaktor 30 tar det lite längre tid att få färg men det bästa är att man bränner sig inte. Så nån direkt bränna blev det inte men hellre de än att jag blir ett russin om tio år!!!




Engelskt skvaller; I love...


Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig tills jag har semester för det vore väldigt skönt att hänga på skutberget i tre veckor :-)

Nu ska jag, P, Sanna och Sigge iväg på bio! Transformers!! Har väntat länge nu på tvåan, ettan är ju bara såå bra!!

Ha en trevlig kväll♥

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Gud,vilka härliga bilder...Nyfiken på korten från England.Ha en mysig kväll!Kram.

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Glömde säga att jag fick en flash-back när jag såg alla skvallertidningar(Cypern!)

Kommentera inlägget här :