Workin´

publicerat i Min vardag;

Idag gäller jobb!! Jag hoppas dock att det inte blir repris av gårdagen, det behövs inte för min hälsa! Känner mig verkligen inte kry men det finns ju ingen som kan jobba så det är bara att pallra sig iväg. Är ju iallafall ledig i helgen så den kommer nog gå i lugnets tecken!

Jag måste bara visa er vad jag köpte när jag och mamma var på gardinjakt!! Är såå nöjd, blev dock inga gardiner ...


En ny fin ängel till min samling :-)

Nee nu måste jag göra mig klar inför jobbet!! Ha en bra dag!!

Och Madde tack för beskrivningen till Svarta Lampan :-)

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Ååååh,vad fin!Svarta lampan ligger i mina trakter,brukar gå förbi där när jag är ute på promenad men har aldrig varit där inne.Ha en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Va så lite så :) Fin ängel du köpt!

Kommentera inlägget här :