Ja ha...

publicerat i Min vardag;

Har nästan precis klivit innanför dörren här hemma! Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, fast det blir det väl aldrig i och för sig men oftast på ett positivt sätt!! Hade skittrevligt när vi satt och käkade och maten var jättebra. Men jag började snabbt känna av magen när jag druckit några cider, ingen trevlig känsla kan jag säga. Plus att det är så kallt så jag blöder näsblod konstant känns det som. Sitter med en papperstuss i nu för det rinner...så jag syrran och Annelie drog hem tidigare än Jonna och Anna, dom får dansa vidare för oss också.

Så nu blir det akoholfritt för mig lååångt framöver, inte värt att ha kramp i magen. Ett stort minus på Tempel var att de hade ingen rockbar, vart ska jag då hänga?! Men himla snyggt i övrigt!!


Jonna och Annelie


Sis & me


Partyprinssesorna


Jag med en blödande näsa :-(

Nu ska jag ta med mig datorn till sängen och kolla på någon film och vänta tills min älskling kommer hem från Munkfors.

Natti natti mina vänner...

Kram J


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna:

fan va tråkigt att du fick ont i magen =/ och kylan tar ju bara knäcken på en. helt sjukt kallt !! oppas ni hade en trevlig kväll i övrigt . kram

Kommentera inlägget här :