Packning pågår...

publicerat i Min vardag;

Så var det SEMESTER för min del :-D såååå UNDERBART!

Vad tusan packar man för kläder för en vecka i Lappland?! Jo, kläder som hindrar mygg och knott från att äta upp en! Så det blir jeans och munkjackor, blir dock att ta med lite sommarkläder som man kan ha på dagen ifall solen tittar fram!

Ska bli så himla kul att komma upp till mina gamla hemtrakter och bara njuta av alla intryck och alla underbara människor som jag har längtat såå sjukt mycket efter! Vissa personer har jag ju inte sett på tjugo år så det ska bli extra kul.

Blir mysigt att bo hos moster och kusin Åsa. Se min och syrrans gamla sommarstuga Moan som ligger i närheten av Östersund! Ja veckan kommer nog att gå fort och jag längtar tills vi är framme :-) Blir dock inte så mycket bloggande under veckan för jag ska ha kvalitetestid och verkligen ta vara på tiden med alla nära och kära!

Ska även bli kul att ha semester med mamma och syrran, det var ju inte igår vi tre hade semester ihop!

Blir nog några rader senare i kväll!!

Men ha en trevlig kväll så länge!!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

vad skoj!

Tar ni en tur förbi Arvidsjaur också?Känner ni någon som bor där nu?

Kommentera inlägget här :