Inga måsten

publicerat i Min vardag;

Idag har jag lovat mig själv en dag utan måsten! Har ju haft lite mycket att göra senaste tiden med flytt, jobb och annat. Och eftersom jag fortfarande inte känner av så mycket av medecinen så orkar jag ju inte ens hälften av allt jag borde.

Så nu är jag hemma hos mamma och lånar datorn och kollar på olika serier och slappar. Hur skönt som helst, man behöver verkligen unna sig dagar utan måsten :D


Dagens underhållning :D

Ha en bra fredag mina vänner!!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

Kommentera inlägget här :