Ny dag, nya möjligheter

publicerat i Min vardag;

Ibland brister det när det blir för mycket och det var exakt så det blev i förrgår.
Nu har ilskan och ledsamheten lättat och jag känner mig mer hoppfull igen.

Idag ska jag göra något som jag verkligen har längtat efter...jag ska klippa mig!!
Har värsta risbusken på huvudet som äntligen ska bli fixad :)
Såå lovely!

Sen måste jag fixa en ny telefon för nu funkar inte min alls :( Glömde den ju i bilen i vintras när det var 25 minus och efter det har den varit lite underlig. Plus att tempraturskillnaden från 25 minus till 30 plus gjorde nog inte susen heller. Känns lite töligt men man är ju tyvärr beroende av att ha mobil idag.

Så svarar jag inte idag så vet ni varför!!

Nee nu ska jag käka lite frukost för att sedan ta en promenad i solen :)

Kram J

Kommentera inlägget här :