Såå frusterande

publicerat i Min vardag;

När tusan ska det var min tur att ha tur...jag bara undrar!! Börjar bli jävligt less på alla mottgångar som har vart nu. Jag har ju äntligen kommit på vad jag vill med livet och hittat en utbildning som är klippt och skuren för mig och jag vill bara åka och läsa NUUUUU. Men då vill inte csn gå in och birda med pengar för att utbildningen är i USA, de betalar precis i alla andra länder men inte USA.

Ja då hade jag ju möte på banken tidigare idag och det var ju inge mer upplyftande :(:( Satans kärring säger jag bara. Hon dömde ut mig innan hon ens lyssnade på vad jag hade att säga. Så nu har jag bokat tid men en annan bankkvinna som hjälpte mig sist när jag skulle låna pengar till min förra bostad. Så jag hoppas hon kan hjälpa mig för jag VILL plugga i USA.

Så just nu är jag ledsen och besviken på allt som har med Sverige och Karlstad att göra. Och det är tufft att hålla humöret uppe och va positiv, all livsglädje jag hade är nere i bott. Det är så frusterande...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

det kommer att ordna sig ska du se. Ge inte upp bara utan fortsätt att kämpa för vad du vill och vad du drömmer om så kommer det att ge resultat

2:a kommentar, skriven , av christina charling:

Det är vår och fint väder det ordnar sig säkert med banken, sicket äventyr !!! kram från oss

Kommentera inlägget här :