My heart´s a stereo It beats for you, so listen close

publicerat i Min vardag;

Japp så har det redan gått och blivit fredag...shit tiden går såå snabbt och jag hinner verkligen inte med allt jag vill. Men men, what to do! Ta en dag i taget och njuta av livet tycker jag låter som en bra idé :)

Idag är det lön och den kunde inte va mer erfterlängtad :) superniice!! Hoppas även att det blir mer folk på jobbet då alla får lön. Har varit lite smådrygt de senaste dagarna. Tiden går ju sååå himla sakta när det är lite att göra. Igår skyltade jag om lite i butiken för att ha nått att göra. Så har ni vägarna förbi Affection i helgen så får ni gärna kika in för jag jobbar heela helgen!

Unnade mig denna mysiga kofta att mysa i nu när hösten och kylan närmar sig med stormsteg!
Tyckte att jag var värd det :)

Cardigan

Cardigan - från H&M

http://www.hm.com/se/s/017U1I

Ribbstickad cardigan utan knäppning. Längd 75 cm i stl M.

H;amp;Mwww.hm.com


Ha en bra dag alla söta!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Hej !

Missa inte årets bästa tävling på : http://moonzanna.se/2011/august/arets-basta-tavling-en-macbook-air-i-prispo.html#comment där du kan vinna en Macbook Air 11", klicka in och delta direkt !



Kram

Sanna

Kommentera inlägget här :