I would be you, you would be me, We would be one.

publicerat i Min vardag;

Just nu är det fullt ös i livet och det känns faktiskt rätt bra just nu! Läser matte på morgonen och beger mig sen till jobbet, lite tufft men jag ska klara det! Hoppas på mer energi nu när jag börjat träna :) gårdagens pass gör sig påmind idag kan jag lova...haha otränad...japp. Men nu jäklar kör vi!!

Sitter i soffan just nu och kollar på True Talent. Vilket bra program...tror jag börjar bli lite kär i Danny :)



Sitter och gråter av lycka för alla som går vidare.
Älskar musikprogram och jag längtar tills både Idol och The Voice börjar!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

kan rekommendera det step-passet som går på torsdagar kl 18.45 på friskis, min kompis har det. Provade det förra veckan och de va svinkul!

Kommentera inlägget här :