Familjemys :)

publicerat i Min vardag;

Idag är jag ledig och det är såå skönt!! Var skitmycket att göra igår så jag var helt slut när jag kom hem. Somnade nog i soffan strax efter nio...hur gammal är man igentligen?! Känns som man skulle va 80 år ibland. 

Familjemys står på dagens schema :) så jag ska strax hämta upp syrran så ska vi åka och handla till middagen. Sen kommer mamma och Stein-Erik så ska vi umgås för sen ser jag inte dom på tre veckor.

Nu är det bara fyra dagar kvar :)
förstår det inte riktigt än.




Ha en bra lördag!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie.E:

Åhhhhhh!!!Förstår att det känns pirrigt.Ni kommer att ha det så underbart och det är ni verkligen värda.Kram

2:a kommentar, skriven , av Åsa:

Vacker natur på kortet. Måste vara vårt vackra norrland :)

Kommentera inlägget här :