ouzooooo :D

publicerat i Min vardag;

Shiit vilken start på semestern jag hade igår kväll :D

Jag, syrran och Jonna körde en spontan utgång och förberede oss inför kommande resa till Grekland med att shotta Ouzo...ojojoj är allt jag kan säga :D

Vi dansade loss inne på Korriander men allra roligast hade vi nog i entrén till vårat hus...haha låter bilderna tala för sig själv :D Ingen kan ju säga att vi aldrig bjuder på oss själva i allafall!!










Thank you ladies för en gaalen kväll♥


Full...


fullare...


fullast...eller?!


The Jojo´s

Kraam J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

åhh vilka bilder :D ni är fantastiska, kärlek kärlek och kärlek! haha :D

2:a kommentar, skriven , av Daniella:

haha underbart!!! tack för en helt otrolig kväll ♥

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej tjejer vad kul ni har, vad söt du är Daniella ha en goo resa till Grekland kram från Christina kl 07 imorgonbitti börjar min semester.

Kommentera inlägget här :