jag vill också va ledig

publicerat i Min vardag;

Kan ju erkänna att det suger att jobba när det är såååå underbart väder ute. Är nu 25 grader ute och himlen är alldeles klarblå. Och jag ska strax bege mig in i betongbyggnaden på Bergvik! Igår satte jag mig ute på baksidan på lastkajen och njöt av solen på lunchen...skulle jag aldrig ha gjort för jag ville inte gå in tillbaka.
Men vad gör man :)


Har ni inte testat Ica Maxis salladsbar så måste ni det!!
Helt perfekt när du får plocka själv av allt :)


Fina utsikten...lastkaj och bilar :) Men sol var det iallafall :)

Efter jobbet tog jag och Jonna en välbehövlig promenad.
Vi har såå mycket kul att se fram emot och jag är sååå himla glad för att jag har dig vännen!
Soulsisters♥

Efter jobbet i kväll så blir det bio :) Jag, Sofie och syrran ska gå på Transformers 3!!
Hoppas att den är bra. Om inte annat så får jag ju njuta av heta boys ;)

Ha en bra dag!

Kram J

Kommentera inlägget här :