Steeek med prinsen :)

publicerat i Min vardag;

Oj vad tiden går...helgen är redan slut och måndagen börjar sakta men säkert lida mot kvällen!

Idag har jag haft ett givande möte med Thomas, vad skulle jag göra utan dig.

Efter mötet uträttade jag några ärenden på stan för att sedan åka hem och låna syrrans tvättmaskin och balkong då solen äntligen tittade fram under molnen :)


Prinsen och jag låg och stekte lite på balkongen :)

Ja nu är det bara två dagar kvar tills min födelsedag...så igår bakade jag lite inför den!
Måste ju bara visa mina nydesignade chokladbollar :)


Doppade i choklad och pyntade med jordgubbsströssel :)

Hoppas bara att dom smakar gott, återstår att se imorrn när familjen kommer på middag :)

Nee nu ska jag börja leta lite recept på vegetarisk lasagne som jag tänkte bjuda på imorrn!!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

såg ju lite gött ut, både solandet och chokladbollarna :D

2:a kommentar, skriven , av Daniella:

Du får inte glömma min katt, Jonna!! han såg att ut att njuta i solen ;)

3:e kommentar, skriven , av Jonna:

hah nej och katten såklart ;D

Kommentera inlägget här :