Sweeet monday

publicerat i Min vardag;

Så var det måndag och jag är ju fröken tvärt emot:) jag är ju ledig när alla andra jobbar!! Så jag ska njuta av att ta dagen som den kommer och ta en sväng på stan för att se om jag hitta några byxor och eventullet några klappar till mina godingar i Götet:) och sen bär det av till gymmet för dagens pass med Angel:)

Men efter det är det bara slapp som gäller:)

Har för övrigt börja fundera på om jag ska klippa mig lite kortare igen ...men jag vet verkligen inte!! Väldigt kluven...plus att jag funderar på att bli mörk igen. Hittade detta gammla kort, tror det är för typ två år sen...


Va liten och oskyldig jag ser ut...haha skenet kan verkligen bedra!!

Nee nu måste jag göra mig klar för jag ska möta upp Angel på stan om en stund!!

Kraam J

Kommentera inlägget här :