Flash Bronzer

publicerat i Min vardag;

Igentligen skulle vi snart ha dragit till USA och Karibien men nu blev det ju inte så av olika saker. Hade vart grymt skönt att komma bort till värmen men den som väntar på något gott...:D typ L.A och Vegas:D

Satt och gick igenom korten från förra året när jag och Jonna var i Miami och Karibien...åååå vilken resa!
Minnen för livet:D


Typ roligaste kvällen ever♥

Saknar min solbränna som jag låg inne med heela sommaren...är nu blek som ett papper och ser såå grådasig ut så igår införskaffade jag mig den bästa brun utan sol som finns!


Lancome Flash Bronzer Mousse!!

Nee nu ska jag åka till jobbet för dagens pass, håller på och bygger om lite bland hyllorna,
 så idag blir de fullt ös med det plus att det är lööön:)

Ha en bra dag alla fina!!

Kraaam J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

ÅHHHHHHHHHHHHHH :D:D Ge mig sol, värme, snygga surfare och paraplydrinkar!!!! Sista minuten nästa vecka?! :D vore!!!!

Kommentera inlägget här :