Feel me now, boy you got me love struck

publicerat i Min vardag;

Måndag igen da!! Njuter fortfarande av att va ledig:) hade dock ett läkarbesök idag som jag mer än gärna skippat men lika bra att få de gjort! Tog mig en långpromenad efter sjukhuset och sitter nu med en kopp te under filten för att försöka få tillbaka värmen i kroppen. USCH vad kallt det är nu:( ogillar jag skarpt!

Ska i väg och träna lite strax så då hoppas ajg att få upp både flåset och värmen...hittade precis en ny låt som ska testas på löpbandet:)



Btw hade sjuukt kul i lördags:D Gud det var som tiden hade stått still och allt var som förr!! Jag tog tyvärr inga bilder men resten gjorde de så jag hoppas att jag kan få några!!

 TACK underbara ni för en grym kväll...måste vi lätt göra om snart:D

Kraaam J

Kommentera inlägget här :