I wanna dance, and love, and dance again

publicerat i Min vardag;

Jag har nu njutit av fem lediga dagar och jag kunde ju inte ha haft bättre väder:D Strålande sol och riktig sommarvärme!! LYYYX:D Kan ju erkänna att jag hade en hel del att fixa dessa dagar men bestämmde mig för att skjuta lite på alla måsten och bara njuta av livet lite. Så jag har läst ut två böcker, tränat och umgåts med nära och kära.

Ställde även upp som patient och hjälpte Jonna och hennes pluggkompisar med deras praktik. Så jag med min tandläkarskräck låg i en tandläkarstol i två timmar igår:D Lika bra att jobba bort den...plus att jag får gratis undersökning;D

Känns lite knasigt att strax bege sig till jobbet, läängtar sjukt mycket efter semestern nu kännner jag efter dessa fem dagar. Allt som har hänt under året har nog tagit mer stryk på kropp och själ än jag trott. Så efter USA tror jag att jag kommer va en helt ny människa:)))



Nee mina vänner ha en superbra dag:)

Kraam J

Kommentera inlägget här :