Battle scars

publicerat i
Ibland påminns man om en hemsk känsla och upplevelse genom eventuellt en dröm eller att någon berättar nått likvärdigt!! Igår kväll fick jag uppleva en känsla jag aldrig vill uppleva igen. Att det sitter så inprintat i ryggraden är skrämmande.

Så natten har bestått av grubbel och mardrömmar:(( Så när jag vaknade var jag helt slut.

MEN jag ska inte gräva ner mig i sorg utan finnas där som det stöd jag kan. Och för dig gör jag ALLT!!!

Så idag gör jag sånt som jag mår bra av...och pyssel är nått jag bara älskar och kan sitta i timmar med:))



Köpte en ram på secondhand igår som ska göras om till en sovrumstavla:)) Återkommer med bild när den är klar:))

Sen vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR HEELA MIN FAMILJ OCH VÄNNER SÅÅ MYCKET<3<3<3

LEV LIVET OCH TA HAND OM ER FAMILJ OCH VÄNNER<3<3<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angel:

Älskar dig Johanna min fina vän <3 Va jobbigt att du känner så, du får berätta när vi ses. Ta hand om dig sålänge gumman <3 Kraam

Svar: Älskar dig med vännen!! TACK för att du finns<3
rockjojo

Kommentera inlägget här :