Mammaledig♡

publicerat i
Igår fick jag äntligen min heltidssjukskrivning!!! Så nu är jag sjukskriven fram till beräknad födsel. Vilket känns helt underbart. För nu känns det som jag vill ha ett slut! Bäckensmärtan är inte att leka med och svullnaden i ben och fötter blir värre för varje dag.

Jag vill helst inte klaga för jag är extremt tacksam att vi ska få en bebis men det är påfrestande att va gravid!

Så det det ska bli himla skönt att få va ledig och vila och förbereda sig så mycket som möjligt innan bebis kommer♡

Vi köpte en superfiin overall igår med matchande sockar...såå gulligt♡



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anneli B:

Åh vad skönt för dig!
Passa på & njut av varje ledig stund. =)
En fika snart vore inte fel eller vad säger du?
Ha det gött så länge!
Kraaam <3

2:a kommentar, skriven , av Angel:

Jättefint vännen 💕 Snart har vi våra bebisar här så ge inte upp, men skönt att du får vara sjukskriven på heltid nu! Förstår hur du känner, så du är inte ensam 💕 kraaam!

3:e kommentar, skriven , av AFA Försärking:

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

Kommentera inlägget här :