You make me feel...

publicerat i Min vardag;

Åå idag mina vänner är det äntligen dags för mig att ta med mitt svintohår med en utväxt som ser bedrövlig ut och få det klippt och färgat :) gissa om jag längtat!!
Hade nog inte orkat med att gå så här allt för länge till...så sjukt niiice att det blir av!!

Har jobbat heela helgen och shiit vilket ös det varit. Härligt för tiden går mycket snabbare när det är lite action.
I lördags så la jag heelsen på hyllan och drog på mig mjukisbrallorna och hängde med Elin och syrran.
Vi hyrde film och svullade riktigt ordentligt :)


Allt eller inget...haha :)

Hängde på gymmet på söndag för att bränna bort lite av allt  vi proppade i oss :) älskar verkligen att jag kommit igång med träningen. Man blir lite lyckligare i själen av att röra på sig.
Plus att vi jobbar på att komma i form till USA resan :D, ska slå hejarklacksbrudarna denna gång...haha!

Kram J

Kommentera inlägget här :