24

publicerat i Min vardag;

Snacka om att tiden bara rinner iväg just nu. Har för tillfället inget liv utan jag bor ute på jobbet och känner att jag tagit åt mig på tok för mycket jobb. Är så trött!! MEN jag ska inte klaga! Jag har valt det själv så jag kan unna mig de jag vill i USA. Så det är bara att bita ihop och gilla läget.

Gör dock en kort dag idag, 13-18 så det känns helt okej! Så jag tänkte ta mig en powerwalk dit så jag får lite frisk luft och motion. Tror att det är en mil ungefär, så ganska lagomt:))

Åååå nu är det inte länge kvar innan vi åker:))) 24 dagar!!!

Unnade mig en ny topp som jag tyckte var så jag...

Topp

Topp - från H&M

http://www.hm.com/se/s/036V18

En kort, ärmlös topp i trikå med tryck fram och fransar nedtill.

H;amp;Mwww.hm.com

Nee nu ska jag packa ryggsäcken och förberda det sista innan jag ska börja traska ut mot Bergvik!!

Ha en bra dag:)

Kraam J

Kommentera inlägget här :