I´m back!!

publicerat i Resor;
Vi har haft det helt underbart i London!! Strålande sol, positiva intryck och massor av shopping! Kommer absolut åka tillbaks till denna grymma stad. Ingen människa var den andra lik, de hade yoga i Hyde Park och satt och läste böcker på alla parkbänkar och självklart var det pubar i varje gatuhörn så P och hans bror var ju i sjunde himlen ;-)

Vi har njutit av varje minut och vi hade ett helt underbart hotellrum! Vi hade sån tur att vi fick ett rum med balkong, lyx i värmen kan jag säga!!

Jag har shoppat så mycket men hade gärna shoppat mer men jag trodde jag överstigit vikten men det visade sig att jag kunde trycka ner 5 kilo till.....säger bara att jag älskar Primark du kan inte shoppa billigare!!
Jag köpte 3 par skor för ca 400 kr och en massa annat kul!! För övrigt hittade jag äntligen mina converse i rätt modell och storlek!!!

Nee nu sak jag ut och njuta av solen här hemma i Karlstad!!




Utanför hotellet...


Beroendeframkallande, blev ett måste i värmen..vill ha i Karlstad..




Chillar på våran balkong..


Hyde Park! Önskar mig en sån park här hemma...




Var tvungen att va lite turist..




Fish `n Chips var inte riktigt min favvorätt men nu har jag provat!!








Födelsedagsmiddan...



Kunde inte ta ett seriöst kort...

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

guud vad avundsjuk jag blir, fiin du var i nya hårfärgen förresten :) ses väl i veckan, i guess kramis

2:a kommentar, skriven , av Tessan:

Oj men Peter kollar in i kameran hurra hurra hurra! Verkar som ni hade et bra iaf :P

Kommentera inlägget här :