Kvällspromenad...

publicerat i ;
Igår var det en härlig dag trots början. Efter fikan med Angel så åkte jag hem och då kom P med ett jättebra förslag!! Kvällspromenad ner till stan för att äta en bit mat!! Det var väldigt blåsigt men maten på Harry´s var klockren!! Jag och P beställde en varsin spanskbondomellet med chorzio(lr hur det stavas!) och sallad!! Kan jag verkligen rekommendera!!

Sen vandrade vi hemåt igen och insåg när vi gick efter älven att vi bor verkligen i en vacker stad.
Karlstad är jättefint på sommaren!!

Sen satt jag och bölade till Grey´s anatomy!!

Plus att jag och Lady Di bestämmde att vi ska träffas idag!! Kul att äntligen få se henne :-)


Vi fick besök av söt liten fågel...


Angel på Waynes...


Kärlek♥


Fin utsikt över Klarälven...


Ha en bra dag mina kära vänner♥

Kram J

Kommentera inlägget här :