Still going strong..

publicerat i ;

Hej mina söta vänner!

Nu var det slut på min ledighet för denna vecka!! Nu blir jobb hela helgen! Men det blir mycket annat skoj oxå :-)
Grillkväll hos kusin T imorrn och kalas hemma hos oss på söndag! I år bjöd jag bara släkten kände inte för nått jättefiranade. Så nu innan jag far till jobbet så ska jag baka lite muffins måste ju passa på när man har tiden!!

Hade en jättebra dag i går som jag spenderade med Lady Di. Alltid lika kul att se henne. Men hon ville inte va med på bild tyvärr. Fast stt hon är jättesöt :-) Sen åkte jag och Mamma till tippen och sen storhandlade vi på Willys. Var väldigt effektiv igår måste jag säga!

Nee nu ska jag komma igång med bakandet!! Ha en underbar dag i solen!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Snart fyller du år .. kyyyyl :D

Kommentera inlägget här :