Lite bilder...

publicerat i Min vardag;

Här kommer lite bilder från våran tur till Ullared!! Tog inte så mycket kort men några!!




Andra dagens shoppingsresultat...vi delade dock på en vagn :-)


Söta Sofie höll mig sällskap medans jag grillade middagen...


Grillmästarn`...


Mina underbara vänner som var lite trötta efter shopping och bilåkande...


Mina fynd!! Allt utom klockan var under hundralappen :-)


Handlade ju även som som inte är lika kul att fynda!

Plus en massa annat som en ny brödrost som matchar min Chili-vattenkokare :-) och ny gardiner och fönsterlampor!! Och en hel del presenter blev det till nära och kära!!Och massor med cd-skivor och filmer för det var verkligen tokbilligt!! Är supernöjd med resan! Så tusen tack söta ni som ville följa med mig ner!!

Kram J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

såg underbart ut ! Jag får nog oxå ta en resa ner någon gång snart tror jag =) Hörde att dom hade massa lantlig inredning där oxå, riktigt sugen på det !

2:a kommentar, skriven , av Kusin Vitamin:

Det var så trevligt så! En resa som kan göras fler gånger :D

Kommentera inlägget här :