Cold as ice

publicerat i Min vardag;

Shiit vilken träningsvärk jag har idag...körde dubbelt pass på gymmet igår!! Först sprang jag i en halvtimma och sen körde jag gympa puls/medel. Hade liiite ilska som jag ville bli av med och bättre att träna bort den än att hålla den inne.

Men nu har jag tränat bort ilskan och hoppas på en bättre dag:) slutar vid tre idag och då ska jag iväg och klippa mig:D Har ju velat de ett bra tag nu men eftersom jag jobbat som en tok så har inte tiden funnits men idag är det äntligen dags!!! Har dock inte bestämt mig om jag ska bli mörk eller inte...så vi får se vad Kim hittar på:)

Hade mamma och syrran här på fika igår kväll, såååå mysigt!


Ni är bäst♥

Neee nu ska jag fixa mig innan det är avfärd till jobbet!!

Ha en underbar dag:)

Kraam J

Kommentera inlägget här :